got my head and my heart on the dancefloor

Eftersom jag är sjuk har jag spenderat dagen med att spekulera över livets orättvisor. Dessutom har jag tagit ut "Telephone" på gitarr och suttit och sjungit. Eftersom jag har ont i halsen låter det väl sådär, men det blir faktiskt rätt intressant ändå! Akustisk version av en Lady Gaga-låt, liksom, spännande!

Har även hittat den ultimata Facebook-fansidan idag: "Nice guys are ugly, hot guys are jerks and nice hot guys are gay". Dock fick jag klagomål över mitt medlemsskap på sidan, så jag känner att kommentaren om att detta naturligtvis inte gäller mina killkompisar är nödvändig. De är nämligen både snygga och snälla utan att vara gay! Så det så. Riktiga kap faktiskt.

Annars har jag idag haft besök av Norah, som söndagen tillhör. Vi såg ett avsnitt var av Gossip Girl och Band Of Brothers. BoB är nu tydligen tillagd till söndagstraditionen, då Norah är fast övertygad om att frälsa även mig med denna serie, så som hon blivit frälst. Huruvida det kommer fungera återstår att se, men såhär efter första avsnittet är jag iallafall inte frälst än. Men vem vet.

Godnatt, people.

Kommentarer
Postat av: pelle

Äsch, Facebook-grupper ska man alltid tid med en näve salt, så är det ju ;) Även om en del är roliga som fan. Själv gick här om dagen med i "Fuck school, I'm becoming a stripper" :P

2010-04-19 @ 14:05:41
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0