man gör inte så i det här landet, man börjar inte prata med fel person, man tycker inte om det här bandet, man börjar inte sjunga på rätt ton

ÄNTLIGEN HAR SÄKERT!S NYA SINGEL KOMMIT UT.
[SPOTIFY] [YOUTUBE]


Idag flyttade min lillasyster hemifrån på riktigt. Hon börjar nämligen gymnasiet imorgon, och har således flyttat till storstan för att gå media där, då det inte finns på gymnasiet här på glesbygden. Hon har till och med lyckats få tag på en etta och flyttat och haft sig hela sommaren, och idag tog hon sitt sista pick och pack och for hemifrån.

Även om jag och min syster har en tendens att reta gallfeber på varandra måste jag erkänna att det kommer bli lite tomt här hemma på landsbygden. Nu blir min lilla lillasyster en såndär världsvan stadsbo, som gör en massa stadssaker och aldrig har tid att komma hem om helgerna. Det kommer bli fruktansvärt tyst här hemma dessutom. (Min lillasyster om någon tycker nämligen om att höra sin egen röst). Nu är det ju visserligen bara 10 mil till stan, men 10 mil är 10 mil och det är mycket när man är van vid att ha henne 10 meter bort.

Min tanke med det här inlägget var egentligen mest att önska henne lycka till och säga att även om jag inte kommer erkänna det särskilt villigt, så kommer jag sakna henne lite faktiskt.


Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Vad fint att du vågade erkänna att du kommer sakna mig. För jag kommer nämligen sakna dig! :)

2010-08-25 @ 11:15:57
URL: http://indiedrog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0