my heart still beats for you, after all, it's always you

Idag hade vi temadag på skolan. Sånt kan ju också vara kul och intressant. Kan vara. Synd bara att de som planerade dagen ifråga (läs: rektorerna) inte förstår att en temadag om mångfald och allas lika värde kanske behöver lite mer uppstyrning för vissa klasser om övriga, som faktiskt försöker intressera sig, ska få ut något av dagen. Egentligen var seminarierna jag var på idag himla intressanta, men då vår grupp bestod till största delen av ett grabbgäng som inte kunde bry sig mindre om mångfald blev diskussionerna ungefär lika seriösa som de min klass har fredagar på lunchen. Men men.

Annars har jag och Angelica de senaste dagarna varit oerhört flitiga och duktiga och repat in låtar till en spelning vi har på lördag! Det känns otroligt bra att vi kommit så långt som vi har, och att den här spelningen, som kom lite plötsligt, faktiskt "tvingat" oss till att komma igång med repandet ordentligt redan nu i början på terminen! Dessutom har jag saknat att spela med henne.

Jag hade besök av Marcus idag också, det var längesen sist. Vi kollade på Disney-klipp på diverse språk på youtube (för ovanlighetens skull) och skrattade och mådde gött. Innan jag kryper till kojs bjuder jag er på en av mina favorit-disneylåtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0