tell me now, where was my fault in loving you with all my heart?

en fin låt som får mig att tänka på fina saker, om än med lite hugg i hjärtat.


Det här inlägget skulle handla om vad jag gjort idag. Insåg dock att jag verkligen inte gjort en enda sak som någon med vettet i behåll skulle bry sig om, sålunda inte personen ifråga är besatt av mig och bevakar varje steg jag tar. Då skulle i och för sig denne person veta det redan. Men men.

Istället låter jag det här bli ett i raden av världens extremt meningslösa blogginlägg och går och lägger mig! CHA CHA BLOGGELIBLOGGEN!

Kommentarer
Postat av: Rosita

Rubriken! Låten! Mucho bra Liss :)



Ja, det har varit riktigt tomt den här veckan, mycket tommare än vad jag trodde faktiskt. Fast snart börjar skolan å då kan vi tre leka (läs. vara) gangstas i korridorerna som de coola tjejerna vi är!

2010-08-19 @ 21:33:41
URL: http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0