13: Den här veckan

Idag är det torsdag, vilket egentligen inte är den ultimata veckodagen för det här inlägget. Det hade varit en måndag eller söndag. Men, jag improviserar och ger er dels en redogörelse för veckan hittills och dels planer på vad som komma skall! Om nu någon mot förmodan skulle finna det intressant! Okej. Shoot!

Måndag: Försov mig och fick stressa till bussen. Hade skola. Ovanligt jobbig dag med mina två lektioner. Huvva. Två lektioner. PÅ EN DAG! Att jag orkar. Dessa lektioner ägnades åt facebookande, bibel-läsande och kaffedrickande. Åkte hem, kollade på Glee, åt middag, pluggade, gick och lade mig.

Tisdag: Försov mig och fick stressa till bussen. Hade skola. Skolan hade besök av en massa nior. Estet-tvåorna spelade musik, jag agerade ljudtekniker. Sen skrev jag, Pontus och Alex klart ett manus och jag påbörjade mitt partitur. Åkte hem, kollade på Glee, åt middag, pluggade, gick och lade mig.

Onsdag: Försov mig och fick stressa till bussen. Hade skola. Ovanligt jobbig dag med mina TRE lektioner. Huvva. Tre lektioner. PÅ EN DAG! Att jag orkar. Dessa lektioner ägnades åt att lyssna på medeltidsmusik, skriva partitur och spela lite piano. Åkte hem, kollade på Glee, åt middag, pluggade, gick och lade mig.

Torsdag: Försov mig INTE och slapp stressa till bussen. Bussen var sen och jag fick stå och frysa innan den kom. Hade skola. Skolan hade besök av en massa nior. Estet-tvåorna spelade musik, jag agerade ljudtekniker. Fick skjuts hem tidigt av Kenny, och bjöd honom, Johnny och Pontus på kaffe och lussebullar som tack. Kollade på Glee, åt middag, fick tyskt besök från Norge och sitter nu och pluggar. Eller jag bloggar ju. Men tanken är att jag ska plugga!

Fredag: Ska inte försova mig. Ska ha skola med mina tre lektioner. Ska sjunga lite, rita lite och lyssna på mer medeltidsmusik. Så jobbigt att gå estet. Sen hem, kolla på Glee, äta middag och plugga.

Lördag: Ska ta sovmorgon, och sen åka till Östersund för att gå på julmarknad på Jamtli. Mys!

Söndag: Ska plugga. Sen förhoppningsvis få söndagsbesök av Julia och Norah och kolla på Gossip Girl!


Är det bara jag eller ser mina dagar lite enformiga ut?

Kommentarer
Postat av: Sanna!

Inte enformigt, pff. Rutin heter det.

2010-12-02 @ 19:41:32
URL: http://sannahahlin.blogg.se/
Postat av: Ibomamma

Tack, att du glömde trevliga samtal med pappa och mig, att vi bakade lussebullar, vilket jag tyckte var ganska mysigt och lite annat smått och gott.....;)

2010-12-02 @ 22:38:39
Postat av: Anonym

Tack, att du glömde trevliga samtal med pappa och mig, att vi bakade lussebullar, vilket jag tyckte var ganska mysigt och lite annat smått och gott.....;)

2010-12-02 @ 22:39:16
Postat av: Ibomamma

Mmh, om jag minns rätt bakade vi lussebullar på tisdag och det var ganska mysigt eller?? Hade även ganska trevliga middagsdiskussioner om allt möjligt och det var också trevligt....

Du får dina dagar att låter så enformiga fast de kanske inte var det??? ;)

2010-12-02 @ 22:43:10
Postat av: Ibomamma

Varför blev det tre inlägg nu??? Men då hände det ju i alla fall något roligt på torsdag. :)

2010-12-02 @ 22:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0