17: Mitt favoritminne

Eftersom min blogg de senaste dagarna har varit lite smått nerbäddad i barndomsminnen och Lilla Liss så tänkte jag försöka ge er ett minne från den senaste tiden, närmare bestämt i somras, istället. Jag har nämligen, som de flesta skulle jag tro, flera stycken favoritminnen.

Mitt favoritminne från sommaren 2010 utspelade sig dagen innan midsommar, sommarens antagligen varmaste och soligaste dag, fem mil norröver i ett annat landskap. Jag åt en sallad för 100 kronor på den lokala pizzerian, åkte bil, spelade TV-spel och vandrade längs tomma, solvarma gator. Jag var glad och hoppfull och skrattade och värmde ögonlocken mot solen och kände mig som en del av en gemenskap och såg en sommar och en höst fylld av fint, fint, fint. Skulle jag välja en dag från den här sommaren att återuppleva, skulle det utan tvekan vara den.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Liss, du är så fin...

2010-12-08 @ 07:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0