19: Detta ångrar jag

Jag tänker inte påstå att jag inte ångrar något eftersom människans val tar oss dit vi är idag och yada yada. För, såklart ångrar jag en massa saker. Det gör alla. Jag ångrar till exempel att jag inte köpte godis idag när jag ändå var på affären. Men, det finns såklart viktigare saker att ångra.

Något jag ångrar av hela mitt hjärta är att jag inte var lite modigare nån gång i februari i år sisådär. Februari fram till början på juli. Att jag inte tänkte att jag inte hade något att förlora. Hade jag tänkt att jag inte haft något att förlora hade jag ju faktiskt bara kunna vinna. Nu sitter jag här och har förlorat, och let's face it, jag är en dålig förlorare. Sen jag var sjutton år! Eller, sexton egentligen. Om man ska vara noga.

Det här blev internt och kryptiskt och synd-om-mig-buhu-buhu. Men det ska väl vara så ibland också. Mitt liv är ju trots allt himla intressant, oavsett om det är upp eller ner. Jag vet att ni tycker det, ingen mening att förneka. Hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0