25: Min humor

Jag anser mig ofta ha en rätt intelligent humor. Eller intelligent och intelligent, kanske snarare nördig. Nu säger vi intelligent eftersom det låter coolare. Jag skrattar åt nörd-skämt av det värsta slaget. Skämt i stil med:

Four fonts walk into a bar. The bartender says "Hey - get out! We don't want your type in here.
eller
Det finns 10 sorters människor. De som fattar binärt och de som inte gör det.

EHEHE.
eller bilder i stil med den här:
Och, särskilt när tröttheten slår till, videoklipp i stil med detta:

 

Annars är musikerskämt något av det bästa jag vet, alla kategorier. Mina favoriter:

How do you know there's a singer at the door? - She can't find the key and doesn't know when to come in.

Vad är skillnaden mellan en terrorist och en sångerska? - Det går förhandla med terroristen.

Hur många sångerskor krävs för att byta en glödlampa? - En, hon håller i lampan och hela världen kretsar kring henne.

Per Gessle flyttade ner 3 våningar. Nu heter han bara Per Essle.

Vad är det för skillnad mellan en trummis och en basist?- Ett halvt taktslag.

Hur får man en trummis att börja spela? - Man börjar stämma gitarren

Hur får man en gitarrist att sluta spela? - Man sätter notpapper framför honom.


It's funny because it's true!


Kommentarer
Postat av: Julia

Gilla dom två sista! :D

2010-12-14 @ 15:40:40
URL: http://vonthea.wordpress.com
Postat av: André Norlén

Fan för dig Liss! Nu fick du ju mig att inse att jag också gillar nördskämt, daaaarn! ;)

2010-12-14 @ 15:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0