baby, it's a violent world

Jag är dålig på att säga när jag är bra på något. Men är det något jag kan påstå att jag är bra på så är det att göra de ultimata spotify-listorna. Jag har riktiga regler i mitt huvud för mig själv. Det får inte vara flera låtar från samma artist, inga låtar från samma samlingsalbum, om inte listan har ett visst tema, låtar som passar ihop, men ändå skiljer sig från varandra. Låtar som passar till årstiden (Låtar om sommaren hör tillexempel uppenbart inte hemma i en november-spellista) Lugna låtar varvade med mer fartiga, gamla blandade med nya, artister blandade med grupper, kvinnliga blandade med manliga...ja, ni hör ju. Jag lägger en sån fruktansvärd tid och eftertanke i mina spellistor! Och det lönar sig ju, för de blir ju så fruktansvärt bra.

Tyvärr verkar det som om min gangsta och musik-soulmate Rosita är den enda som faktiskt uppskattar min fantastiska låtliste-talang. Hon är nämligen den enda som någonsin subscribe:ar till dem. Därför fick hon nyligen en helt egen spellista av mig, tillägnad Rosita herself. Och nu efterlyste hon min December-spellista. Jag trodde jag lagt ut den redan, men icke. Ni får alltså idag TVÅ fantastiska, legendariska spellistor. Med bra musik. Minsann.

Rosita-listan.
December-listan.

Just det. Jag är bra på en till sak. Jag har världens bästa humor också. Höll på att glömma det.

Kommentarer
Postat av: Rosita

:')



Jag tänkte samma tanke angående tatueringen!

Det hade varit sjukt coolt även om det nu är sjutusen andra som har den också, haha..

2010-12-07 @ 17:40:01
URL: http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0