for you, I'd bleed myself dry.

En himla massa folk jag känner ska ut och leva ut sina ungdomsår ikväll. Jag ska kolla på idol, äta nybakt tunnbröd och krypa ihop i min gangsta-tröja. Det känns väl också helt okej. Men att skratta och glömma och träffa vänner lite hade inte heller varit helt fel för en kväll. Men det kan ju vara så ibland också, I've got no party to go to, got no friends in this town, som Marit Bergman uttryckte det 2005. (Var det 2005? Tror det.)

Hursomhelst är jag jättepeppad på Idol ikväll! Jag tror Minnah åker ut och Jay och Olle hamnar i final. Och att Jay vinner, fast han inte är värd det. Jay har en jättebra röst, men den har han haft turen att födas med. Olle är en tusen gånger bättre artist! Minnah är också bättre, men hon är för tråkig för min smak tyvärr. Fast...ja. Vi får se hur kvällens idol slutar! Idolnörden Liss.




Kommentarer
Postat av: lina

JAY JAY JAYYYYY!!!!111!1! M"bv3ewryaF iiihhIIIHHHH! vfdsfiasn

2010-12-03 @ 20:19:37
URL: http://lawliet.blogg.se/
Postat av: Rosita

2006 var det väl va?! ;)

2010-12-03 @ 23:59:52
URL: http://fewlix.blogg.se/
Postat av: Angelica

Att du hade :p

2010-12-04 @ 14:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0