if you're for real and not pretend, then I guess you can hang with me

Jag har länge förundrats över ordlistan i min mobiltelefon. De flesta håller nog med mig om att T9 inte alltid följer vad vi kan anse vara det svenska språket ens, men jag börjar undra om inte min mobil är ett extremfall. För att ni ska förstå vad jag menar:

Ord som finns inlagda i min mobil:

"Körkaralalgnmuglantatilamagtlant"
"Belgvkiralvinlagisjundalialnndll"
"Ukrkolivjandlakiakodliujaelins"
"Jurijukadnkivalofökh"
och min favorit "bjurilyanefededdedhuklakltttshleddededdededde"

Ord som inte finns inlagda i min mobil:

"Hallon"
"Köra"
"Tandläkare"
"Ansökan"
"Hjärta"

Ni ser ju. Vart finns logiken?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0