ingenting är vettigt 03:30, det har du rätt i, men det struntar jag i

Igår var det lucia, hela jultidens bästa högtid. En massa ljus, sång och det godaste fikat. Var jag på lucia-tåg? Näh. Istället tog jag en timmes promenad i -27 grader och laddade hem en säsong av O.C. att kolla på. Jag saknade lucia-tåget nåt så fruktansvärt minsann!

Idag är det bara sisådär 20 minusgrader, rena sommarvärmen! Har jag sagt att jag är i Lappland? Jag är i Lappland. Norrlands inland. Vildmarken. Kvart över två idag var skymningen ett faktum. Idag sprang en ren över vägen mitt i samhället. Annars har inte särskilt mycket hänt direkt.

(weheartit.com)

Kommentarer
Postat av: Norah

ÅH! Finaste på hela serien, alla säsonger!



Seth <3 Summer, Summer <3 Seth



Kramar!

2010-12-14 @ 20:01:22
URL: http://norahjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0