there's still time to change the road you're on

Idag var jag och åt på något så flashigt som en "vägkrog". Eftersom jag inte hittade något som passade mig på menyn frågade jag i kassan efter något vegetariskt.

"Vi kan göra en salladstallrik."

Det lät bra tyckte jag. Tills jag fick min salladstallrik bestående av: Isbergssallad, tomater, gurka, ananas, skinka, kyckling, räkor och världens berg av ost.

Okej. Sen när är skinka, kyckling och räkor vegetariskt?! En sallad är väl för guds skull inte vegetarisk bara för att det är en sallad? Och, newsflash, döda djur är INTE vegetariska!

Det var väl allt jag tänkte säga egentligen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha ha ha!

2010-12-23 @ 16:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0