all I know is: There's something new this year

Om precis ett dygn från nu har klockan sedan en timme tillbaka sisådär slagit över till 2011. Helt sjukt. Vad hände med det här året egentligen?! Särskilt den här hösten, jag började ju precis trean? Och hur är det ens möjligt att det här är den sista natten på hela 2010 jag sitter här vid bloggen och slänger ur mig kryptiska ord om vilket problem det nu kan tänkas vara jag har för tillfället?

Jag hade stora förhoppningar på 2010, det ska erkännas. Vissa förhoppningar slog in, vissa inte. Av de som inte gjorde det finns vissa kvar, även om de flesta runnit ut i sanden så att säga. Till 2011 hoppas jag hursomhelst på helt andra saker än jag gjorde för i år. Delvis. (Och även om ett sekel går så ska jag alltid vänta på vår tur.)

Hursomhelst. Gott nytt år, va!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0