Sånthär är ju alltid kul. När man har tråkigt.

Jag blev utmanad av Frida.

Vilken svordom använder du mest? Helvetesjävlaskit[substantiv]. Exempelvis: Helvetesjävlaskitskåp (vilket används ofta, då mitt skåp är dumt) När något går snett (som att jag spiller kaffe) säger jag oftast något i stil med: "attans"
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 06:03, en helt vanlig morgon.
Var köper du dina matvaror ifrån? Min familj är stamkunder på Ica. (jaja, jag vet.)
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Det beror på motivet i övrigt. Men helst ta bilden, de flesta vet att jag hatar att stå framför en kamera.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En gitarr och en gitarrförstärkare. OCH EN CELLO.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Japp
När var senast någon stötte på dig? Ööh..stötte? Är det en synonym till ragga? Ja..typ...längesen.
Vad åt du till middag senast? lasagne
Kan du vissla? Ja, det är min största talang.
Tittade du på tecknat när du var liten? JAKLART!
Äger du några popband t-shirts? Definiera popband? Men..jo, jag gör nog det.
När flög du senast? Jag flyger varje natt när jag är ute på superhjälte-uppdrag.
Pratar du några andra språk? Tyska, engelska, lite franska sådär, lite latin (heja mig) och dessutom är jag en höjdare på marsianska.
Har du gråtit offentligt?
Ja. 
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Njaeee. Kanske en tatuering nångång. 
Vad har du med dig in på bion? Sällskap i någon form. 
Vad har du för väder? Dålig meningsuppbyggnad på den frågan, ja. Men det är mörkt och kallt ute, antar att det är det man vill veta.
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Hittills antagligen ensemble. Och latin!
När sov du senast på golvet? Vad skulle man annars sova på?
Vilken är din favorit drink? Sluta. Särskriva. Men vad vet jag.
Gillar du din boendesituation? Delvis!
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Per natt? Egentligen inga. Fast det funkar inte flera nätter på rad. 
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Just nu iallafall.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Nejje, jag är snäll.
Hur gammal blir du nästa födelsedag? Arton år. Heja.
Tror du på liv på andra planeter? Självklart. Jag är ju från en annan planet tillexempel. Faktum är att det är jorden som är "den andra planeten".
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Ingenting. Jag hämtar en kopp kaffe.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Nä, det vore onödigt, jag kan ju flyga, mycket säkrare.
Tycker du om att krama folk? Det beror väl på vem? Döööuuuh.
Äger du en digitalkamera? Ingen egen.
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Peyton i One Tree Hill (Eller Hilarie Burton heter väl skådespelaren) och alla små patetiska tofflar i tecknade serier (Typ Nasse i Nalle Puh.)
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja, faktiskt! Mycket till och med.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej
Är du mörkrädd? Pffh. Det är mörkret som är rädd för mig.
Tre saker du alltid har med dig? lypsyl, plektrum och en penna


Utmana 3 personer:
Nä, jag bryter kedjan. Om ingen känner sig extremt manad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0