you could have it all, but how much do you want it?

you could have it all, but how much do you want it?

Jag bloggar och borstar tänderna samtidigt, multitasking! Ni vet sånt där som kvinnor kan som inte män kan. Att ha simultanförmåga. Dock tror jag det är en myt, för jag är helt lost när det kommer till att göra flera saker samtidigt. (Jag tror inte att kombinerat bloggande/tandborstning räknas som en bedrift)

Men vem vet, det kan ju bara vara så att jag är misslyckad som kvinna också. Det skulle ju vara lite coolt.

Imorgon är det måndag. Jag kommer antagligen behöva superkrafter för att ta mig igenom dagen. Fast vänta lite nu, det har jag ju! Awesome!
Godnatt.


sooo true.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0