cherry cherry boom boom

Jag fortsätter på Haiti-spåret (se nedan) genom att säga hur mycket jag älskar Lady Gaga!

Inte nog med att hon:
- Är sjukt snygg (JAA, även utan smink!) och originell
- Har lyckats bli en av världens största artister på mindre än ett år, bara genom att vara bra och sig själv
- Trots vad alla säger är musikalisk och skriver låtar som jag älskar trots att jag ogillar genren starkt
- Alltid ställer upp för sina fans

Nu har hon hon också verkligen engagerat sig i Haiti-hjälpen och skänkt massvis med pengar och alla intäkter från sina konserter och merch-försäljning sen jordbävningen!

Den kvinnan är HELT JÄVLA AWESOME!

Kommentarer
Postat av: Nawie

Tack lissie!



indeed, she is awesome!

2010-01-25 @ 18:17:01
URL: http://nawie.blogg.se/
Postat av: Nawie

jag är världens mest bortskämda flickvän! (;

2010-01-25 @ 19:27:39
URL: http://nawie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0