control yourself

Skoldagen har varit bra, med tre ämnen varav tre var roliga. Jobbet var...mindre roligt? Men jag lever ju fortfarande iallafall.

Imorse på radion pratade de om att det startats en Facebook-grupp som snabbt blivit jättestor. Gruppens skapare påstod nämligen att om man själv, och 40% av ens Facebook-vänner joinade gruppen skulle man på något magiskt vis kunna se alla som besökte ens profil! Fabolous!

När jag hörde det hela på p3-nyheterna imorse suckade jag, himlade med ögonen och tänkte att jag senare under dagen skulle få höra att gruppen var en bluff. Och vad tror ni de sa på P3-nyheterna på jobbet ett par timmar sen? Jo, just det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0