då kommer rädslan och tar oss

Igår var jag hos min kära vän Norah för att fira hennes sjuttonårsdag ett par dagar i efterskott sådär. Vi var fem tjejer större delen av kvällen (några åkte hem lite tidigare), och det var faktiskt jättekul att bara prata (tjejsnack, åh!), titta på film och ha det bra! Det var verkligen en jättetrevlig kväll/natt/dag!

Jag har också lånat Julias bas (snodde med mig den hem idag), så nu blir det till att spela! Jag saknar min bästa vän nåt helt galet mycket, och det var så konstigt idag när jag stod i hennes rum, tittade på hennes saker och insåg att jag inte har en aning om när jag kommer träffa henne nästa gång! Jag kramade Biss från dig, Julia!

Kommentarer
Postat av: Julia

Maaaan! Nu börja jag gråta.



Tack för att du kramade om min Biss <3 TACK <3

2010-02-01 @ 09:52:58
URL: http://romeos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0