you are the ever-living ghost

HEJ VÄRLDEN.


Nu är det ju faktiskt natt, och då ska man sova. Förklara då varför jag har bra många fler inloggade på msn av mina kontakter nu än i eftermiddags, eller varför bloggar uppdateras i en rasande fart? Jo, för att det är lov. Och på loven vänder man på dygnet.

Jag brukar dock inte falla in i den här dåliga vanan. I somras till exempel jobbade jag åtta av tio sommarlovsveckor. Det blev inte ens någon tid att vända på dygnen. Dessutom har jag en tendens, att trots att ha varit uppe till sent på natten, ändå vakna och kliva upp vanlig tid. Sen om det är en bra eller dålig egenskap kan ju diskuteras.

Jag har förresten, till min stora förvåning, sett att jag haft ett ganska högt antal bloggläsare under de här tre dagarna jag underhållit denna blogg. Det är ju såklart jätteroligt! Men min fråga är nu: Vart är alla kommentarer? Såna är kul att få faktiskt! Keep it in mind!

Hursomhelst, jag avslutar som jag inledde: Nu är det ju faktiskt natt, och då ska man sova.

GODNATT VÄRLDEN.

Kommentarer
Postat av: moses

Kihi, välkommen till en i gänget av "vara-uppe-länge" :D



somsagt, gillar bloggen lissie! :))

2010-01-09 @ 02:35:41
URL: http://twisted-intentions.devote.se
Postat av: Linn

Heeeej!

2010-01-09 @ 13:40:17
URL: http://linnedins.blogg.se/
Postat av: Liiinaaa damp

hahaha, gör inte som mig bara...

jag sitter upe till kl 5-6 om mornarna.

sen på morgonen är man hyper och kan skratta till ordet 'kotte', inte bara skratta.. ASgarva! daamn.

2010-01-09 @ 17:30:45
URL: http://toxicbell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0