you don't know how lovely you are


HEJ IGEN VÄRLDEN.


Eftersom det finns en stor risk att det här bloggandet avslutas innan jag påbörjar (jag är nämligen expert på att påbörja nya projekt utan att fortsätta på dem) så får ni ett till inlägg!

Min blogg kommer handla om sånt som ligger nära mitt hjärta. Min förra blogg, som jag haft i två år, kommer få ett lösenord och vara till för mina närmaste vänner, medan den här blir mer offentlig så att säga. Nog om det.

Då jag inte riktigt vet vart mitt bloggande ska börja idag så inleder jag med något så fantastiskt som en spotify-lista! Den kan ni lyssna på medan ni bryter era nyårslöften.

Själv har jag ett nyårslöfte som går ut på att sova mer och lägga mig i tid. Så det ska jag ta tag i nu på en gång.

GODNATT VÄRLDEN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0