för jag tror att snart brinner ett hjärta för henne nån annanstans

DET ÄR ÖVER. Dunder 2010, that is. Även om jag haft en i stort sett bra helg kan jag inte påstå att jag klagar. Imorgon är det jobb, dåva! Så det kan gå. Jag tänkte ge er lite utvalda ljusglimtar från helgens bravader. Jag har:

- Åkt karusell, och hängt upp och ner i luften.
- Blivit utkörd från en lekstuga.
- Blivit signerad av en Cool Kille.
- Dansat i discotältet. Där dom coola hänger, va!
- Haft Emmy vid min sida!
- Gjort ett himla bra inköp på marknaden.
- Varit glad, glad, glad!

Fast, det ska bli skönt på sätt och vis med en lugn jobbvecka nu. Den här helgen har nästan varit en såndär too-much-drama-to-handle-helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0