I bet you look good on the dancefloor!

Glömde skriva att jag nästan är kändis nu! Eller hur man nu ska säga. Egentligen vill jag inte avslöja för mycket om det här, eftersom jag inte vill att ni, mina kära läsare, ska få en felaktig bild av mig. (haha, nu blev ni allt nyfikna!). Men jag kan säga så mycket som att jag är ombloggad efter helgen. Rättare sagt, vissa delar av mig är ombloggade efter helgen.

Jag träffade nämligen min blogg-idol nere på Dunder-området. Vi hade ett intressant meningsbyte som mest gick ut på att jag lovordade, ja praktiskt taget helgonförklarade, bloggen i fråga. Jag tror att jag sa att det var den roligaste i världen. Det sista han sa innan han styrde stegen mot discotältet och jag gick för att ägna mig åt andra spännande aktiviteter var:

"Det här ska jag skriva om i bloggen!"
Och vad tror ni han gjorde? VAVAVA?

Tur att jag är cool och så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0