If i stare too long, I'll probably break down and cry

Jag känner att det kommer ta lite tid för mig att vänja mig vid hela den här pekskärms-grejen på min nya mobil. Jag postade ett inlägg på Verkligheten (Facebook) och bad folk skicka sina nummer då tekniken mystiskt motverkade mig och vägrade kopiera sim-kontakter. Jag fick tre sms och har trehundra facebook-vänner. Tack, vänner, tack. Det är minsann inte mitt fel att jag inte kan höra av mig nu, jag har ju inga nummer! Suck on that! Nämen, allvarligt. Jag lider härborta. Nummer, SNÄLLA.

Som tur var har jag viktigare saker att fundera över! Imorgon bär det nämligen av till det förlovade landet, paradiset på jorden, mänsklighetens källa för liv! Ja, just precis: Jag ska till Backe! (Kan hända att de senaste meningarna var en aning ironiska. En aning.) Men till Backe ska jag, och kul ska det bli! För det har jag bestämt minsann!

Godnatt världen!

Kommentarer
Postat av: Rosita

Haha jag kan skicka mitt nummer,

om du nu skulle ha användning av det. :o

I alla fall så gillar jag nya spellistan! :)

2010-07-03 @ 09:27:50
URL: http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0