på sommaren var jag vilsen, du hade otur som kom ivägen

för dig vill jag lära mig vad som helst, för dig vill jag bli vad som helst


Jävlar, vad jag spottar ur mig inlägg. Jag erkänner att det är bara för att jag hittar så bra rubriker i min musik som jag känner att jag måste dela med mig av. Och för att ha något att göra. Och för att det känns som om jag har ett överflöd av ord som måste ut. 

På torsdag börjar helgen hela Strömsund väntat på med andan i halsen i ett år. Ja, just, det, det är dags för Dundermarknan! Tre dagar av fulla trettonåringar, slagsmål, spektakulära artister (Mustasch, Erik Saade och Kalle Moraeus. Patetiskt nog är det bra för att vara Dunder), bråk och en efterföljande vecka av förändringar på facebooks förhållande-statusar. Årets höjdpunkt!

Nä, för att vara ärlig skulle jag nog lika gärna kunna skippa alltihopa. Men, jag vet att jag kommer stå där på torsdag med en tredagarsbiljett i handen och lösa planer på att träffa hela Ström. Eller, halva iallafall. Den halva jag vill träffa. Resten blir man så illa tvungen att träffa hur det än är. För det är ju Dunder, och på Dunder är alla ute. Om inte annat är det ju ett fantastiskt tillfälle för mänskligheten att se Ströms mest Strömsundiga sida! Spännande det här.

Mina planer då? Nä, dom väntar vi lite med att avslöja tror jag minsann!

Kommentarer
Postat av: Beccis!

Hoppas jag ingår i den halvan som du vill träffa ;)

2010-07-10 @ 12:10:51
URL: http://ministrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0