she wears high heels, I wear sneakers

Förlängning. Min frustration är snart ett faktum. Kan inte nån (läs: Holland) göra mål NURÅÅÅÅÅÅÅ?!?!?! Alltså. Det här med att titta på fotboll tar fram mina sämsta sidor känner jag.

Jag klarar förresten inte av sportkommentatorer har jag insett. De klagar ju bara? Typ sitter där i sina jäkla kostymer och bara: "ÅÅH, fan vad dåligt, värsta målchansen osså missar han baaah", eller "han dribblar, springer, oj,oj,oj,oj,oj, vilken fart, han närmar sig, NEEEEEJ", eller "VA? Räddar han?! Det var oväntat!".

Ärligt talat. GÖR DET BÄTTRE SJÄLV GOD DAMN IT? Det finns en anledning till att sportkommentatorer är just sportkommentatorer och inte själv kutar omkring på planen som elitidrottare. Men, det är ju bara vad jag tror, liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0