sprider kärlek på en gata med för mycket ensamhet

Förut idag tog jag en cykeltur runt byn i finväre. Det var jobbigt. Tror jag helt enkelt tänker kalla det för årets motionspass och lämna det därhän. När jag kom hem åt jag en stor bit ananaspaj till kaffet. Det gäller ju att inte ligga på latsidan liksom! Man kan ju inte leva nyttigt heller. Så radikala ska vi inte vara. Huvva!

Vid elva-snåret sådär kollade jag på klockan och tänkte "OJ, jag måste gå och lägga mig om jag ska orka upp imorgon!". Jag började således rota fram min pyjamas (eller, ja, okej, min slitna kent-tröja jag brukar sova i), borsta igenom håret, och ägna mig åt andra sånadär strax-innan-man-ska -gå-och-lägga-sig-bestyr. Någonstans mitt i att jag smetade ut tandkräm på tandborsten slog det mig att det är lördag imorgon. Detta innebär att jag är ledig, vilket i sin tur innebär att jag får sovmorgon! SCORE! (Naturligtvis spottade jag genast ut tandkrämen, rotade fram choklad, och satte mig med en bok i min nya fotölj.)

Jag tror jag klivit upp utan väckarklocka typ...två gånger det här sommarlovet. Hörde jag någon säga ovärt? Men, man ska se saker från den ljusa sidan: Det är ju iallafall riskfritt att jag vänder på dygnet!

Kommentarer
Postat av: Emelie <3

Hej söt!

Snälla jag vill bara be dig om en ENDA tjänst? Om du kan gå in och rösta på mina skor som jag designa på min blogg? De tar bara 10 sek de vore super snäll!



Kramis <3

2010-07-18 @ 18:48:50
URL: http://ammis.se
Postat av: Linn <3

Hej söt!

Snälla jag vill bara be dig om en ENDA tjänst? Om du kan gå in och rösta på mina skor som jag designa på min blogg? De tar bara 10 sek de vore super snäll!



Kramis <3

2010-07-18 @ 20:30:08
URL: http://linnedinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0