Du är glad, det har jag sett på din statusrad!

Hela min värld är glad och fågelkvittrig (ja, jag hittade nyss på det ordet.) Nu måste jag egentligen packa för helgens äventyr i Pilgrymstad (egentligen råkade jag bara skriva ett y istället för ett i, men det ser coolt ut, så det får se ut sådär! PilGRYMstad, liksom.), men som vanligt skjuter jag upp på saker.
Hittills har jag packat:

1: Väskan.

Och inget mer. Och en väska är ju inte så mycket att packa, utan mer att ställa fram. Nu står den där och gapar. Och ropar på mig. "LIIIIISSSSS. PACKA MIG NURÅÅÅÅÅÅ". Men nej, kära väska, jag har viktigare saker att göra. Typ att blogga. Och spela tetris. Och titta ut på vägen: Nyss körde en röd bil förbi jättesnabbt! Mitt liv är så viktigt.

Det ska erkännas att jag inte har en aning om vad jag babblar på om. Dock känner jag att det är i sin ordning att vara lite såhär ibland också. Nu kanske jag ska bege mig till packandet igen då. Det känns inte lockande. I mitt rotande i garderoberna lade jag märke till hur extremt enformig den är. En massa randigt. En massa skjortor. Lite blommiga grejer. That's it? Vad är det för tråkig människa ni spenderar era dagar med?! Äh. Jag vet att ni tycker att jag är cool oavsett.

Okej, nu har jag tagit babblandet för långt. Over and out!
Haha ååh. Jag läser igenom det här nu och tycker att jag är världens roligaste människa. Tur att någon uppskattar min humor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0