I brist på bättre saker. Och ett liv.

1. Ditt favoritställe på sommaren?
Hemma! LÄTT! Strand på sommaren är oslagbart. Oslagbart, I tell you!

2. Hur spenderar du helst den perfekta sommardagen?
Jag träffar vänner i Ström, vandrar runt på solvarma gator, köper mjukglass på rosa (alternativt Ica), sätter mig nere på kajen eller hempan, pratar om allt mellan himmel och jord, åker bil en sväng, badar nere vid sjön hos mig och ja. Bara är!

3. Vad lägger du hellst på grillen?
Grönsaker! Zuchini (stavning?!) och Aubergine är godast! 

4. Vad har du för planer för årets sommarlov/semester?
Jag ska jobba fyra veckor garanterat, men förhoppningsvis åtta, åka till Strömstad en vecka, umgås med vänner, gå på Yran, åka på marknader och göra annat sommarlovigt!
5. Dina bästa sommarfärger?
aprikos, ljusgrön, rosa och lila!

6. Nämn några saker du tycker är typiskt svenskt på sommaren:
Midsommar, regn och tyska turister. (om nu tyska turister kan räknas som typiskt svenska. Men ja.)

7. Bästa sommarminnet från barndomen?
All tid jag och min syster ägnat åt att bygga på våran trädkoja! (Som vi rev för nån månad sen. Not cool.)

8. Havet, sjön eller poolen?
Sjön! Jag gillar havet också men, det är långt bort. Och Vattudalen är ju rätt bra faktiskt.

9. Vad väljer du i glassbaren?
Glass? Kanske? Ehee. Nämen. Chokladglass är gott! Och allt som har någon typ tropisk smak.

10. Vart går din drömsemester?
Till Strand? Eheeeeee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0