love hurts when you do it right

Igår var jag sjuk och hemma från jobbet. Idag är jag sjuk och hemma från jobbet. Inte riktigt okej alltså. Äh. Tills vidare lyssnar jag på Robyns Body Talk Pt. 1 och kan helt enkelt inte sluta med det. Jag gillar Cry When You Get Older mest, tror jag.

Vad är grejen med Robyn, förresten? Jag minns minsann när hon var en söt och snäll svensk liten popflicka, sen blev hon plötsligt världskänd? Bra är hon hursomhelst. Så det så. Även om musikstilen i sig inte brukar tilltala mig sådär jättemycket är det något med just Robyn som gör att man måste lyssna. Måste gilla. Jag har fastnat i träsket, så att säga. Och jag gillare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0