Vi måste härifrån, den här stan drar ner oss till botten av ån

Vet ni vad? Allt är faktiskt inte bra. Allt är inte glatt och trevligt och ja-vad-kul-med-sommar. Jag är inte så. Just nu är jag fruktansvärt arg på idiotiska människor, jag är besviken på tystnaden, jag har ont i hjärtat och jag orkar inte se det där namnet på den där listan, orkar inte se dem där stegen i korridoren, orkar inte höra den där rösten. Så det så.

Fast det finns bra saker också. Det finns bra människor och bra ställen och i värsta fall bra bloggar att läsa. Och så finns det Håkan Hellström, tack gud för den mannen alltså! Nu till veckan är det skolavslutningar och sånt där, och sen börjar mitt allra sista sommarlov. Jag måste erkänna att det känns lite vemodigt.
Imorgon är en ny dag.




jag står i vasaparken, ser pojkar och flickor gå genom kärlekslunden
jag skulle byta plats med vem som helst på sekunden
om jag kunde.

Kommentarer
Postat av: Norah

Hoppas att det inte är mina steg eller mitt skratt du stör dig på ;)

2010-06-07 @ 19:21:19
URL: http://norahjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0