I do believe it's true, that there are roads left in both of our shoes.

we're badass, booya!

Iallafall, idag är det söndag. Ikväll blir det såklart Gossip Girl, och tills dess ska jag väl försöka fördriva tiden på ett eller annat sätt. Jag är fortfarande uppe i det blå efter musikalen, och absolut inte peppad på 'vanlig' skola imorgon. Men vad gör man.

Nu i dagarna har jag också fått ett mystiskt återfall av min tidigare besatthet för Death Cab For Cutie. Det hade ju faktiskt kunnat vara sämre. Och jag har lyssnat på alldeles för mycket elektroniskt för mitt eget bästa senaste tiden.

Nä, om man skulle ta och få något gjort kanske.
Dagens låt: SOUL MEETS BODY - DEATH CAB FOR CUTIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0