If I could melt your heart

Gula! (foto: Tess)

Äntligen sportlov! Då ska man ju vara sportig, och tro det eller ej (jag gissar på det senare), men det är faktiskt det jag planerar att göra de närmaste dagarna! Mer om det senare.
Idag har jag lämnat in ett matteprov i vetskapen om att det gått åt helvete, varit hjälpsam, redovisat om 60-talets ungdomskultur, repat med Angelica, druckit kaffe, ätit potatisbullar och framförallt varit så rastlös att det närmat sig panik.
Imorgon åker jag till Östersund med min smarta syster för att gå i sportaffärer! Eh.

Godnatt.
If I could melt your heart, we'd never be apart.

Kommentarer
Postat av: LINN

SV; haha vilken tur! tackar! =)

2010-03-06 @ 16:54:23
URL: http://linnedins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0