love is like a stubborn youth that you rather just deny

Idag skjutsade Kenny hem mig med sin fantastiskt snygga bil. Vi tog bakvägen genom byn, varpå jag håller ett långt föredrag om hur fint vi har det. Ungefär såhär:

"TITTA, vad fint det här är, världens finaste by liksom! Kolla bara på utsikten, UTSIKTEEEEEN!!!" Såhär fint har ni det minsann inte i Backe!!!" (Hej, jag heter Liss, är 72 år gammal. Mina fritidsintressen är att sticka och prata väder.)

Och ja, de tre femtedelar av bilens passagerare som faktiskt var från Backe (Kenny, Pontus och Jesper) kunde såklart inte annat än hålla med om att det var väldigt fint. Kenny påstod dock att det var finare i Rossön. Visserligen har jag aldrig varit där, men jag väljer ändå att betvivla det.
här bor jag, booya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0