nån gång ska det väl va min tur att komma härifrån

4 saker jag ser fram emot:

- Sommarlov
- Festivalet
- Körkort
- Studenten

4 saker som irriterar dig:

- Epatraktorer
- Smuts och oreda
- Särskrivningar
- Färgen orange 

4 saker jag säger ofta:

- "Aaah, fast...nej"
- "Awesome!"
- "Wööööuuuuw"
- "yyyes"

4 saker jag gör varje dag:

- Skriver
- Lyssnar på musik
- Läser bloggar
- Sover

4 saker jag har med mig jämt:

- En penna
- Hårsnodd/-ar
- Min mobil
- Lypsyl

4 saker jag rör varje dag:

- Mig själv (tolka som ni vill)
- Bestick
- Hårborste 
- Penna

4 personer jag vill träffa oftare:

- Julia
- Emmy
- Silke, Marc, Lena och Judith
- Gängeeeeet.

4 saker jag värderar högt:

-
Intelligens
- Musikalisk talang
- Artighet/respekt
- Kaffe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0