04: Det här åt jag idag

Jag har verkligen gått in till max för den här bloggliste-grejen. Idag tog jag medvetet med mig kameran till varje matbord för att kunna fotografera och ha mig. Tänk om jag kunde lägga lika mycket energi på viktiga saker som min blogg liksom! Okej. Shoot!

06:30-Frukost.

Blue Fruit-thé och hembakt rågbröd med tartex och smörgåsgurka.

11:15-Lunch

Makaroner med champinjonsås och massa ketchup, morötter och tomater, knäckebröd, ett glas vatten. För er som någon gång undrat hur skolans vegetariska alternativ till pasta med skinksås ser ut: Sådär. Fast, det var faktiskt godare än det såg ut, och såg inte sådär äckligt ut heller!

 


16:00-Mellanmål

Hembakta skorpor med hemgjord Äpple- och pumpa-marmelad, kokkaffe.

17:30-Middag

Ugnsomelett med paprika, grönsallad, knäckebröd, ett glas vatten.

18:00-"Efterrätt"

En clementin.

21:00-Kvällsfika

Fruktsallad med vaniljyoghurt och mandelspån.


Kommentarer
Postat av: Tess

Ååå va dina måltider idag såg goda ut..Jag blev riktigt hungrig och inspererad av att se & läsa detta! Imorgon ska jag göra ugnsomelett :) :) :)

2010-11-23 @ 23:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0