06: Min(a) bästa vän(ner)

Ni som är riktigt uppmärksamma märker kanske att dagens bloggämne inte är det som står på listan. Dagens ämne enligt listan är "Min dag". Men, jag vill inte skriva om den här dagen. Så jag struntar i det och tar morgondagens idag och dagens imorgon. Alltså. Min bästa vän!

Jag har lite svårt för ämnets formulering. Jag vill inte skriva om en bästa vän när jag känner att jag har flera stycken som förtjänar min uppmärksamhet i det här inlägget. Jag drar allt det här lite kort. Kan ju inte bli för sentimental och gullig. Jag är ju en cool tjej.

Jag vill alltså nämna:

Julia, för att vi har en miljon udda och fantastiska minnen, för att vi alltid har roligt tillsammans och för att vi aldrig behöver kompromissa med varandra.
Angelica, min otroliga klasskamrat och gitarrkompanjon. Mitt thé-sällskap och hon som alltid förstår allt det där som jag inte säger.
Norah, ingen kan locka fram leenden som hon! Och med ingen annan kan jag ha sånadär riktiga nörd-konversationer. Dessutom är jag alltid Liss och bara Liss med Norah!
Kenny, Jesper, Johnny, Jenny, Pontus och Emil. Det finaste man kan hitta i Backe, alla kategorier. Världens bästa, roligaste, nördigaste gäng och bara helt oersättliga.
Rosita, världens bästa gangsta. Min musiktvilling, världens coolaste och en såndär person som man måste vara helt korkad för att inte tycka om.
Therésè, Lina, Anna, Frida, Alex, Angelica och Lotta, världens bästa klass som gör varje dag lite kortare och gladare.
Och Emmy. För att hon är min människa, och punkt slut och inget mer med det.

Kommentarer
Postat av: Norah

Vilken ära att få vara en utav dina bästa vänner! Jag måste säga att du är en av mina bästa vänner med. :)



Och, ja, våra nördkonversationer äger!

2010-11-25 @ 22:00:20
URL: http://norahjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0