Dom sa till mig: "far inte till Stockholm, för du blir aldrig mer densamma"

I fredags satte jag mig med min allrafinaste människa på tåget och for till Stockholm, och nu blir jag aldrig mer densamma. Jag hade nog kunnat stanna där i flera veckor, även om Stockholm aldrig blir min stad när allt kommer omkring.

Jag och Emmy såg iallafall Håkan Hellström på Hovet, världens bästa Håkan. Det var såklart en helt fantastisk spelning, men hur bra det än är kommer det inte i närheten av den obeskrivbara magin från spelningen på Way Out West i somras. Det är svårt att klå 25000 människor som spontant stämmer upp och fortsätter nynna på Vi Två, 17 År i säkert en kvart efter låtens slut. Men, bra vare!

(kassa bilder, jag vet. Men det är bilder!)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0