vad är det som inte kan repareras, censureras, som inte har nån rättvisa?

vem vet hur länge vi har varandra.


Jag vill säga så mycket. Om hur min halsduk luktar. Om hur den där låten ger mig rysningar trots att jag inte ens tycker den är bra. Om hur ord kan såra och lyfta till skyarna. Men jag struntar i det, va!

Istället tänker jag peppa peppa morgondagen, då jag och bästavän ska ut på äventyr i Strömsunds fantastiska krogliv! Här är vi nämligen en vecka efter med halloween och imorgon kommer hela byn vara ute och förtära alkoholhaltiga drycker, bråka och bete sig allmänt oanständigt. Kan bli kul.


en sneak-peak på min halloween-förklädnad!

Kommentarer
Postat av: Himmel unt Pannkaka!

Ska du vara en ängel, tro?

2010-11-06 @ 20:01:03
URL: http://himmeluntpannkaka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0