får jag gå precis så nära att min axel stryker vid din arm?

Vårt hushåll har varit utan internet i en vecka. EN VECKA. Naturligtvis var jag dessutom sjuk igår och idag. Jag har alltså mest legat och stirrat upp i taket de senaste dagarna. Filurat på saker och ting. Haft ont överallt. Ikväll när jag äntligen kunde logga in på facebook igen möttes jag av en jobbig verklighet. Jag loggade in på bloggkoll och hade 113 olästa inlägg. Jag loggade in på min blogg och hade inga nya kommentarer (fast det var väl inte så konstigt med tanke på att jag inte har bloggat. Men några "Liss, jag saknar dig här på cyberspace"-kommentarer hade väl inte suttit fel tycker man.)

Jag började undra om det verkligen var värt det. Internet alltså. Sen loggade jag in på msn och kunde äntligen ha ett av mina och Emmys legendariska msn-samtal. Och då insåg jag att det visst var värt det. Msn är ett underskattat kommunikationsmedel, I tell you!

Annars har jag prao den här veckan. Fast jag har ju bara varit där en dag. Plus att jag ska dit imorgon. Meningsfullt? Nej, knappast. Min praktikplats är på låg- och mellan-stadieskolan där min pappa jobbar. Och jag måste faktiskt säga att jag tycker om att arbeta med barna! Dom är ju rätt gulliga. Och det är roligt att vara med på lektioner! Kanske blir det en lärare av mig ändå, vem vet. Fast mest troligt inte. En dag till, sen blir det lov!


Kommentarer
Postat av: Rosita

Liss, jag har saknat dig här på cyberspace!

Liss, jag har saknat dig här på cyberspace!

Liss, jag har saknat dig här på cyberspace!



Väldigt mycket också. D:

Borde skrivit det i varje inlägg!

Fast jag är en cool tjej så jag hejdade mig.



(<3)

2010-10-28 @ 22:07:13
URL: http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0