home is wherever I'm with you

Igår efter en som vanligt fruktansvärt lång skoldag satte jag mig på bussen till gangstaland med min människa i världen. Vi lyckades skämma ut oss på bussen, jag inhandlade nödvändigheter och världens godaste godis (som finns på Hemköp) och Emmy lagade en romantisk middag till mig. Därefter kollade vi på en av världens bästa filmer, Skönheten och Odjuret. Jag önskar det fortfarande gjordes så otroligt vackra filmer, nu är allting datoranimerat, och långtifrån lika magiskt. Jag fick också påminna mig själv om varför jag inte såg Skönheten och Odjuret särskilt många gånger när jag var liten, för fy vad läskig den är! Helvete!


"Okej, vilken film vill du se då? Jag har Sex and the City 2. Och Sex and the City 1. Och alla Pippi-avsnitt, Nalle Puh-filmen, Skönheten och Odjuret, Pocahontas, Vi på Saltkråkan, Toy Story 1...."- Emmy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0