likadana hjärnor som redan tänkt på allt innan nånting hänt

Här sitter jag i elevrådsrummet (läs: The Room Of Power) på skolan och bloggar. Jag är trött, har ont i magen och vet inte riktigt var jag ska göra mig av med allt jag vill slänga. Dessutom är det som vanligt cirka 12 varmgrader inomhus här, vilket inte är särskilt häftigt.

Två bra saker inträffar dock idag:

1: Jag och mina bästa gangstas ska fika. Prata, prata, prata. Beskriva, reflektera och analysera! Längtar tills i eftermiddag. Varm choklad och gangstas, det kan ju inte bli fel!

2: Jag sätter mig på bussen in till stan (där det lyste tryggt) för att hälsa på min lilla, lilla lillasyster. Förväntar mig mat på bordet när jag kommer dit. Dessutom har jag som plan att kicka hennes ass på monopol.

Äh. Nu återgår jag till att sitta och vänta på att få ha lektion!


Kommentarer
Postat av: Rosita

ÅÅÅÅH, FÖRLÅÅÅÅT tusen gånger om!

Jag borde ha stannat och bara suttit död i två timmar tills du slutade, så hade vi gått och fikat sen som bestämt. ÅH. Vi behövde ju det här alla tre, orkar inte vänta. Dum tjej.



(<3)

2010-10-14 @ 12:57:20
URL: http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0