vi går ut och brinner upp i natten, och skyller allting på våra fyllehuven

Jag är inte en söndags-människa. Söndagar är veckans sämsta dag. En bra sak är dock att Julia och Norah kommer hit ikväll! Vi ska kolla på Gossip Girl och ha det mysigt.

Annars har den här dagen gått åt till att sträcklyssna på 2 steg från paradise. ÅH. Albumet är helt fantastisk, jag är helt lyrisk. Mina favoriter hittills är Shelley och Man måste dö några gånger innan man kan leva. Så fint att jag får ont i hjärtat! Om 27 dagar är det jag och min människa som befinner oss i huvudstaden på konsert med självaste Håkan Hellström, va!

Kommentarer
Postat av: Rosita

Ååh, tänkte ha samma rubrik jag å idag, he he coola tjejer!



Mina favoriter är också Shelley och Man måste dö ett par gånger innan man kan leva, woaah.

2010-10-17 @ 17:03:32
URL: http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0