Who was that girl? I know for sure it wasn't me.

Det är natt, jag är trött och jag vill sova. Det har varit en minst sagt underlig lördag. En lördag med historieberättande, skitsnack, brustna hjärtan, interna grejer och kaotiska inslag.

Jag är inte så mycket för att bli jättepersonlig i min blogg, och behåller alltid det där kryptiska och konstiga som folk febrilt försöker förstå sig på för mig själv. Sådan är jag. Jag gissar att ni som läser det här kommer att försöka tolka ut en massa i det, men jag anser att ni vid eventuella frågor kan höra av er till mig.

Alltså. Det jag vill få sagt är väl att helgen förvred vissa saker. Tröskeln jag stod på i veckan visade sig bli en igensmälld dörr och det är väl sånt som händer, som en vän till mig skulle ha sagt. Händelser, människor, saker och beslut kan överraska en, både positivt och negativt. Synen på världen kan snurras runt och plötsligt vara i en annan färg. Minnen man hoppades skulle vara bortsvävade vid det här laget kan komma tillbaka och vara tydligare än någonsin.

Innan jag går och lägger mig för en natts välförtjänt sömn (en gratis timme dessutom! Älskar vintertidsomställningen.) så vill jag bara passa på att säga att jag har den bästa människan i hela världen och att jag inte hade kunnat ha ett bättre fothus (<3) och någon bättre bredvid mig inatt. (Även om det var för jobbigt att cykla uppför alla dom där backarna med mig på pakethållaren. Det är okej!)

Här ska det vara en sentimental bildtext om hur viktig du är och att jag älskar dig osv. Men vi tar det sen, va! Ingen offentlig bekräftelse. Vi är ju coola tjejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0