cut off all the ropes and let me fall

10 FAVORITER
Färg: Mörkturkos. Och vinrött.
Mat: Hallonlakritsklubbor. Och chips. Fast jag tror inte något av det räknas som mat. Men jag säger väl falafel då!
Band: The Kooks slår rätt mycket.
Film: Forrest Gump. Såklart.
Bok: Jag är en sucker för Harry Potter, men annars är Nick Hornbys High Fidelity nåt av det bättre jag läst.
Sport: Jag har ingen favoritsport, eftersom ingen sport på något vis kan ha en koppling till något så positivt som en "favorit". Det är dock rätt kul att åka slalom och att rida (på hästar!). Dessutom väcks någon slags dold sportpatriot inom mig vid typ VM-tider och jag kan få för mig att kolla på fotboll när Sverige spelar eller något. Det här brukar jag dock förneka.
Årstid: Höst.
Veckodag: Fredag. Både skola OCH helg, kan ju inte bli bättre. (jag tycker ju om skolan)
Glassmak: Choklad. Eller sorbet typ.
Tid på dygnet: antingen typ 05:30 när allting är tyst och väntar på att vakna, eller typ 21:00.

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: Trött. Inte för-lite-sömn-trött, utan bara...trött.
Smak: Äpple
Kläder: Jeansleggins, linne, hood och underkläder.
Bakgrund: Strand.
Nagellack: Avknaprat. (snart nymålat!)
Tid: 22:48
Omgivning: Mitt rum.
Irritationsobjekt: Att inte veta vad man ska säga.

6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina nära vänner: I Sverige dejtar man inte. Men nej, icke.
Brutit mot lagen: BREAKING THE LAW.
Blivit arresterad: Nej.
Badat naken: Skulle vilja se den förälder som slänger på småbarn badkläder. Skulle inte tro det. Alla har badat nakna.
Varit med på TV: Mittnytt! Cool tjej.
Kysst någon du inte känner: Ungefär.

3 PERSONER
Du kan berätta allt för: Min människa, min bästavän och min bästa killkompis.
Du tycker om: Jag nämner inte tre, så slipper någon känna sig utelämnad.
Du inte gillar: Ja, klart jag skriver det här på min blogg! Varför inte liksom?

2 VAL
Kaffe eller te: Te såklart! FAST KANSKE INTE.
Vår eller höst: Höst, alla gånger.

1 ÖNSKAN:
Att saker och ting ska gå från att kännas "okej" till att kännas bra. Och att mitt sista skolår blir kick-ass!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0