gick in i din hjärtkammare, rörde vid varenda cell

jag tog mig in i din dröm inatt
smög runt i din hjärnbalk
kröp intill varenda nerv du har så
tänk på mig, tänk på mig, tänk på mig, tänk på mig

Valet var väl minst sagt en besvikelse. Det är ju så jag tappar min tro på mänskligheten när ett rasistiskt parti får 5,7%. Sen vill jag bara säga det här nu så jag kan säga "vad var det jag sa" 2014. De som röstade på Alliansen kommer ångra sig. Inte alla såklart, men en stor del. Om fyra år tar vi hem det här. För hela Sverige. Kommer sakna den svenska välfärdsmodellen dock, och det faktum att Sverige är ett föregångsland inom det mesta. För så kommer det inte fortsätta länge till.

Kommentarer
Postat av: fröken jonasson

sv: jaha okej. hatar grupparbeten, då är det alltid någon slacker med, haha! Ja, min handledare sa att jag skulle ta mig en tur dit. Me det känns svårt att veta i vilken ände jag ska börja liksom..

2010-09-22 @ 21:50:49
URL: http://linnjonasson.blogg.se/
Postat av: Sanna!

Jag måste bara säga att din blogg är en av mina favoritbloggar, Liss. Skriv mer! <:

2010-09-23 @ 16:25:56
URL: http://sannahahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0