så jag borde väl va lycklig utan klagomål, eller hur, eller, vad tycker du?

Igår efter skola och fikaskvaller med min människa i världen satte jag mig på bussen till det bästa stället i hela världen. Backe alltså. Men det förstod ni. På bussen diskuterade Backeborna hur de var släkt med varandra. Inte om, hur. ("Jamen, din mamma och min pappas kusin är tremänningar, alltså blir vi...")

Väl framme i denna fantastiska metropol gick vi på Fjällsjögårn och åt, spelade TV-spel, kollade på anime och diskuterade Harry Potter. Någon gång framåt natten körde vi hem mig till Strand i en vit volvo med världens mest stjärnklara himmel ovanför oss och utan att möta en enda bil på vägen. Tänk vad bra man kan ha det ibland!

Kommentarer
Postat av: Rosita

Ja jäklar vad fin himmelen var igår! åh :')

2010-09-04 @ 17:00:15
URL: http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0