When I grow up I want to be a forester, run through the moss on high heels

För ett tag sen skickade Moa lite bilder från ettan i gymnasiet till mig. Det var en konstig och omtumlande tid för mig, det hände massvis av saker allting var så himla nytt. Vid det här laget har jag anpassat mig rätt bra med att gå i gymnasiet och allt det där, jag har liksom hittat min plats. Jag trivs, när allt kommer omkring.

Hur det än är blev jag alldeles sentimental över hur fruktansvärt liten jag ser ut på bilderna! Nu när jag ser de nya ettorna på skolan och själv går i trean tänker jag "aldrig i livet att vi var sådär små!". Men ja. Bilden får väl tala för sig själv:

Liss, nyss fyllda 16 år.


Det där var två år sen. Två pyttesmå, ynka år. Jag hoppas vid gudarna att jag vuxit på mig lite.

Liss, nästan 18 år

Kommentarer
Postat av: Emmy

HÖRRDU! Åh hörrdu. Vill bara stoppa dig i fickan ännu mer efter den där bilden. Ååh. :')

2010-09-08 @ 20:21:59
URL: http://eemmym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0