högskoleprov, dansgala och lite annat spännande

Igår var en händelserik dag, minst sagt. Först gjorde jag högskoleprovet. Jag rättade det idag, men vet faktiskt inte hur jag ska tycka att det gick. NOG-delen gick ungefär jättedåligt, fast annars var jag rätt duktig. Och tack vare världens bästa Lotta var det ju inte ens drygt att spendera en hel lördag på skolan heller!

Efter hemlagad pizza till middag dök en samling fantastiska människor upp hemma hos mig för lite hederligt hemma-förfestande. Vi begav oss därefter till Näsviken och hälsade på Joacim, där ännu en bunt trevliga människor höll hus. Efter en kaotisk promenad över bron och genom Ström hamnade till slut jag och Emmy på Dunderhallen där den årliga dansgalan gick av stapeln. Högskoleprovs-skadad som jag är har jag gjort ett diagram över hur bra jag hade det från att jag tog mig till dansgalan tills att jag åkte därifrån:

hoppas på att det här säger det mesta.


Lite bilder kan ni väl få också. Eftersom ni tjatar så mycket! Mer finns hos Moa!


Och sen måste jag nämna nånting om hur jag gömde mina drömmar precis där din axel blir till hals och numera vet precis känslan av när man inte kan förklara hur gärna man vill sitta kvar precis såhär och hur det faktiskt är sant när jag säger att jag är rädd för du ser för bra ut.

Kommentarer
Postat av: Julia

MYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYS <3

2011-04-03 @ 18:07:26
URL: http://romeos.blogg.se/
Postat av: Norah

BLOGGA MERA!!! (Oh yes, I just put THREE exclamationpoints!)

2011-04-04 @ 19:11:36
URL: http://norahjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0