på min gata i stan not so much

Jag har precis duschat och tänkte hämta lite mer ved ute på bron. Eftersom jag bor vid en väg där det går förbi sisådär en person i veckan tänkte jag inte så mycket på det eventuella scenariot att någon skulle se mig, utan öppnade dörren och började lasta ved iklädd endast en jättestor tshirt, tofflor och en handduk i håret. (Det här händer alltså rätt ofta, att jag inte spekulerar så mycket i hur har jag ser ut när jag spatserar utanför mitt hus. Ifall ni känner för att haffa mig i en för mig rätt obekväm situation så vet ni nu hur)

Till min stora förskräckelse ser jag dock en rörelse i ögonvrån och konturerna av ett barn på en cykel. Med allt ninja-stuk min kropp och mitt sinne kan åstadkomma drar jag upp dörren, slänger in vedkorgen och kastar mig in genom dörröppningen. Hoppas på att ha kommit undan osedd, annars var det ju en rätt pinsam situation faktiskt.


Kommentarer
Postat av: Ibomamma

Varför pinsam?? Du var väl inte naken....;) Och si så där en person i veckan?? Du underdriver - vi bor faktiskt vid huvudgatan i Strand....:)

2011-04-08 @ 07:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0